Kada odem na neko dešavanje, najviše od svega volim minglovanje, (značenje reči minglovati: – mešati (se), umešti , kombinovati, družiti se odnosno uspostavljati neobavezne kontakte). E, tako sam sasvim slučajno upoznala Katarinu Vitić, a od skora Modić i to baš na Deichman reviji koja je je prikazivala kolekciju obuće za jesen-zimu 2023. Diplomirani ekonomista a ujedno i menadžer društvenih mreža mnogih kompanija kao i poznatih ličnosti, i ima svoj brend videobox.rs a samo joj je 25 godina, bravo curo! Sigurna sam da ste ovu mladu damu viđali na Instagramu jer njeni saveti su viralni i zaista edukativni, a pre svega su vrlo jasni, pa uz pomoć njenih saveta možete brzo da ostvarite što bolje rezultate. Ali, aplikacija ” Goocha” koju Katarina u saradnji sa svojim suprugom planira da lansira početkom novembra, konačno će povezati i one manje poznate influensere sa poznatim brendovima što će, budimo realni, stvarno osvežiti medijsku scenu.
Katarina, šta je “Goocha”?
Aplikacija će nuditi mnogo lakšu i bržu komunikaciju između influensera i kompanija, a pored toga imaće i mogućnost da preko aplikacije ocenjuju brendovi influensere kao i influenseri brenove, jer trenutno znamo da se svega par istih influensera vrti u krug. I to je super, nemam ništa protiv, ali uz pomoć ove aplikacije mi želimo da proguramo i neke druge, manje poznate influensere koji stvarno dobro rade a opet su manje vidljivi. Na jednom mestu moći će da se vide i performanse i statistike, ceo proces biće transparentan i na kraju naravno rezultatI kao i ocena koja je najbitnija. Kada se aplikacija pokrene, saradnja će se bazirati na kolaboraciji, tj. kompenzaciji a u daljem radu, kompanije i brendovi će moći i da ostvare novčane saradnje sa influenserima. I dalje napominjem, sve će biti transparentno. Brendovi će moći da daju ili proizvod ili uslugu u zamenu za reklamu ili preporuku na društvenim mrežama od strane influensera. Dalja saradnja zavisi od toga koliko su obe strane zadovoljne, tako da će ubrzo znati da li će nastaviti u nekom vidu i dalje da sarađuju.
OK, pa da li je realno da postoji toliko influensera i da su svi kvalitetni?
Naravno da nije. U mnogim branšama fale influenseri, a opet su u nekim prezastupljeni, jer su uvideli da tu najviše prolaze njihove objave i tu ih je najviše. Kao menadžer društvenih mreža znam da su mnoge kompanije nezadovoljne radom pojedinih poznatih influensera, ali o tome se ništa ne zna. Glas tih kompanija se ne čuje, tako da se i to da neko ne radi svoj posao kako treba, prosto ne čuje. Kompanije se najviše žale da pojedini influenseri ne postavljaju objave na vreme i u dogovorenim vremenskim periodima. Ali, sada uz pomoć aplikacije “Guča” sve će biti transparentno.
Mladi ljudi se pre opredeljuju da budu influenseri i tiktokeri zbog “lake” zarade novca, retko ko i pominje odlazak na fakultet. Šta ti misliš o tome?
Prvo i osnovno je obrazovanje, edukacija, a influenerski svet može da bude hobi od kog možete da zaradite novac. Što je super. Ali, akcenat stavljam na obrazovanje jer dete se možda se nećete u budućnosti bavitidruštvenim mrežama. Tik Tok i sve te društvene mreže daju vrlo usko i ograničeno znanje, zato je bitna edukacija i odlazak na fakultet. Ma, ne mora to biti ni fakultet, zanat, bilo šta, ali bitno je da se deca školuju.
Savet mladim influenserima ili onima koji se tako osećaju da to jesu?
Bitno je da delite ono što znate, a ne da samo budete lepi, jer od toga niko nema korist. Znanje i promocija znanja a ne golotinje i prostakluka. Jednostavno, dajte korisne savete ljudima i vratiće vam se šestostruko.